Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Аб установе

Наш герб, сцяг і гімн

 
  
        


Ад прадзедаў спакон вякоў нам засталася спадчына;
Памiж сваiх i чужакоў яна нам ласкай матчынай.
Аб ёй мне баюць казкi-сны, вясеннiя праталiны
I лесу шэлест верасны, i ў полi дуб апалены.

Аб ёй мне будзiць успамiн на лiпе бусел клёкатам
I той стары амшалы тын, што лёг ля вёсак покатам.
Аб ёй мне баюць казкi-сны, вясеннiя праталiны
I шэлест лесу верасны, i ў полi дуб апалены.

I тое нуднае ягнят бляянне-зоў на пасьбiшчы,
I крык варонiных грамад на могiлкавым кладбiшчы.
Жыве з ёй дум маiх сям'я
I снiць з ёй сны нязводныя...
Завецца ж спадчына мая ўсяго старонкай роднаю.

 

Згодна з зацверджаным графікам перадачы дашкольных устаноў сдамаснай падпарадкаванасцi ў камунальную ўласнасць горада і ў сувязі са зваротам адкрытага акцыянернага таварыства "Мінская птушкафабрыка імя Крупскай" аб перадачы дзіцячага садка Мінскі гарадскі выканаўчы камітэт вырашыў:
Прыняць у камунальную ўласнасць у студзені 2002 году дашкольную ўстанову па вул. Нававіленскай, дом 21, корп. 3, з перадачай на баланс аддзела адукацыі Цэнтральнага раёна.

Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Яслі - сад № 129 г. Мінска" з'яўляецца правапераемнікам яслі - сад № 27, адкрытага ў 1962 годзе. Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Яслі - сад № 27 г. Мінска" рашэннем Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта № 2933 ім ад 2 снежня 2010 года перайменавана ў дзяржаўную ўстанову адукацыі "Яслі - сад № 129 г. Мінска".

Мэта: Стварыць спрыяльную атмасферу для гарманічнага развіцця асобы дзіцяці, як паўнавартаснага члена грамадства. Якая садзейнічае своечасоваму развіццю пазнавальных працэсаў, фармаванню наватвораў адпаведных ўзросту, стварэнне ўмоў для рэалізацыі вядучага віду дзейнасці і задавальнення узроставых патрэбаў.

А галоўнае акружыць дзіцяці увагай і любоўю ў сцэнах дзіцячага сада, стварыць хатнюю атмасферу любові і ўзаемаразумення, каб дзіця адчуваў сябе значным і каханым. І мог без лішніх эмацыйных перажыванняў прайсці працэс сацыялізацыі. Перайсці ад мадэлі "адно дзіця - шмат дарослых" да мадэлі "адзін дарослы - шмат дзяцей"

Галоўныя прынцыпы працы педагагічнага калектыву:

- прынцып ампліфікацыі развіцця (А.В. Запарожац), які прадугледжвае пашырэнне магчымасцяў развіцця псіхікі дзіцяці за кошт максімальнага фарміравання ўсіх спецыфічна дзіцячых відаў дзейнасці, у выніку чаго адбываецца не толькі яго інтэлектуальнае, але і асобаснае развіццё;
- антагенетычны прынцып, арыентуюцца на ўлік заканамернасцяў фарміравання інтэлекту, эмоцый, формаў, функцый прамовы і розных відаў дзейнасці дзіцяці ў антагенезе;
- прынцып уліку вядучага віду дзіцячай дзейнасці, які разглядае гульню як адну з найважнейшых умоў сацыялізацыі дзяцей ад нараджэння да сямі гадоў;
- прынцып цэласнасці і сістэмнасці, які адлюстроўвае цесную ўзаемасувязь і ўзаемаабумоўленасць развіцця псіхічных працэсаў і псіхічных новаўтварэнняў;
- прынцып актыўнасці, ініцыятыўнасці ў развіцці дзіцяці, які звернуты да арганізацыі і кіраванні яго дзейнасцю з улікам скіраванасці інтарэсаў і станаўлення суб'ектыўнасці ва ўмовах сумеснай дзейнасці з дарослым;
- прынцып праблематызацыі зместу адукацыі, які з'яўляецца крыніцай псіхічнага развіцця дзяцей;
- прынцып інтэграцыі, які абумовіць абмежаваную аб'яднанне ўтрымання кожнай адукацыйнай вобласці як з утрыманнем звей вучэбнай праграмы, так і з іншымі адукацыйнымі абласцямі;
- прынцып культуралагічнай адпаведнасці, які забяспечвае станаўленне розных сфер самасвядомасці дзіцяці на аснове пазнання культуры свету, свайго народа, бліжэйшага сацыяльнага асяроддзя;
- прынцып інтэгравання, які прадугледжвае магчымасць выкарыстання палікультурнага ўтрымання ў розных відах дзейнасці (пазнавальнай, маўленчай, гульнявой, камунікатыўнай, рухальнай, тэатралізаванай, канструктыўнай, музычнай);
- прынцып пераемнасці, які адлюстроўвае пераемнасць сувязі як паміж першым узроўням асноўнай адукацыi - дашкольным і першай прыступкай агульнай сярэдняй адукацыі, так і ў змесце адукацыйных абласцей вучэбнай праграмы на аснове паступальнага развіцця выхаванцаў, якое забяспечваецца ўскладненнем задач, ступенню праявы іх самастойнасці і уключэннем у розныя віды дзіцячай дзейнасці.

Асноўнымі напрамкамі работы, спрыяльнымі забеспячэнню якасці адукацыйнага працэсу, з'яўляюцца:

-
забеспячэнне карэкцыйнай накіраванасці ў рабоце з выхаванцамі з цяжкімі парушэннямі маўлення;
- забеспячэнне бяспечных і здароўезберагальных умоў ва УДВ;
- аказанне паслуг на платнай аснове;

- павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагагічных работнікаў.

Ва ўстанове дашкольнай адукацыі функцыянуюць:

Кабінет педагога-псіхолага

Музычны зал

Спартыўны зал

кабинет педагога-психолога

Зімні сад

Метадычны кабінет

Студыя выяўленчага мастацтва

З году ў год у нас праходзяць калядкі і іншыя народныя гулянні беларусаў, тым самым мы памятаем нашы традыцыі і знаёмім дзяцей з культурай Беларусі.

Раздзелы сайта